• Stiri

IBM - SPSS dublu castigator!

Data: 04 octombrie 2011

Sursa: IBM


Cercetarea de piata lansata de compania Hurwitz & Associates ce are in prim plan furnizorii de solutii software de analiza predictiva, plaseaza compania IBM, respectiv solutiile IBM - SPSS in topul castigatorilor.

"Hurwitz & Associates Victory Index" se bazeaza pe studii si interviuri individuale, ce urmaresc patru dimensiuni: viziune, viabilitate, validitate si valoare, pentru ca in final in urma analizei raspunsurilor clientilor sa se obtina o imagine globala asupra valorii si beneficiilor tehnologiilor importante, ce are la baza evidentierea capacitatii acestora de a oferi valoare tangibila afacerii.

Socrul obtinut de fiecare companie este rezultatul unui algoritm pondere aplicat asupra celor patru dimensiuni mentionate, iar clasificarea finala cuprinde doua categorii ilustrate in doua diagrame, "Market Strength" - grafic viziune vs. viabilitate, si respectiv "Customer View" - grafic validitate vs. valoare. Cateva din companiile analizate au fost castigatoare la ambele categorii si desemnate "Double Victor", printre aceste companii se numara si IBM - SPSS.

Pozitia IBM - SPSS in cadrul diagramelor Victory Index este urmatoare:

"Market Strength"

  • IBM a fost desemnata castigatoare la acesta categorie. Nu este un secret increderea pe care compania o acorda analizei predictive, astfel se justifica achizitia solutiei SPSS, ce devenit o componenta principala in distributia IBM. "Smarter Planet" - SPSS in viziunea IBM, ofera o imagine ampla asupra societatii privita ca un mix de instrumete inteligente interconectare. SPSS are multiple capabilitati tehnice predictive si de asemenea se axeaza pe operationalizarea analizei predictive. Cu o echipa de conducere puternica formata din specialisti IBM si SPSS, o evolutie ce depaseste asteptarile si capacitatea de a inova, compania a reusit sa obtina locul intai la aceasta categorie.

"Customer View"

  • IBM s-a clasat la acesta categorie pe locul al doilea, in imediat apropiere a SAS, se insa asteapta ca decalajul dintre cele doua companii sa se reduca odata cu tranzitia completa a SPSS la IBM. In viziunea clientilor IBM - SPSS a obtinut cele mai mari scoruri dintre toate companiile pentru noua functionalitate "rollout", dar si pentru caracteristica principala a produselor - utilizare usoara. Totodata s-a clasat la mare inaltime in ceea ce priveste functionalitate, robustetea si usurinta implementarii.

* Detaliile prezentate sunt extrase din rapoartele companiei Hurwitz & Associates si sunt publicate cu acordul IBM.

Altele

EVOLUȚIA TEHNOLOGIEI ȘI A PIEȚEI IT DIN ROMÂNIA - DE LA PIRATERIE LA GDPR - 02 octombrie 2017
Workshop dedicat industriei bunurilor de larg consum - IBM SPSS Predictive Analytics - 20 septembrie - 12 septembrie 2017
Seminar - Conformitate GDPR, IT Management și optimizarea resurselor, 14 septembrie 2017 - 09 august 2017
Cum facem față amenințărilor cibernetice - Fox-IT, 14 iunie 2017 - 31 mai 2017
Cybersecurity în instituțiile guvernamentale - Fox-IT, 15 iunie 2017 - 31 mai 2017
Știați că 91% din malware utilizează DNS pentru a-și desfășura campaniile? - 17 mai 2017
Ce trebuie să știți despre WannaCry Ransomware - 15 mai 2017
Ce înseamnă GDPR pentru protecția datelor la nivel global? (Infographic) - 05 mai 2017
General Data Protection Regulation (GDPR) - O abordare inteligentă a conformității - 24 aprilie 2017
Symantec achiziționează Blue Coat și definește viitorul securității cibernetice - 19 aprilie 2017

| Stiri |