Soluții

IBM WATSON ASSISTANT

Watson vă ajută să preziceți și să modelați rezultatele viitoare, să automatizați procesele complexe și să optimizați timpul angajaților.

Watson vă ajută să deblocați valoarea datelor în moduri complet noi și profunde, oferind fiecărui membru al echipei dumneavoastră puterea AI.
Cu o suită de aplicații și instrumente predefinite pentru a construi, rula și gestiona AI-ul dumneavoastră, Watson vă oferă informații pentru a prezice, a forma rezultatele și a infuza informații în fluxurile de lucru. Eliberarea resursei umane și a echipelor, de sarcini repetitive, le permite să se concentreze asupra unei munci mai creative, cu valoare mai mare.

IBM Watson Assistant Overview
Watson Assistant este o platformă AI de conversație, care vă ajută să le oferiți clienților, răspunsuri rapide, directe și precise, la întrebările lor, pe orice aplicație, dispozitiv sau canal. Prin automatizarea răspunsurilor la anchetele obișnuite, Watson Assistant reduce timpul de lucru al agenților și riscul de perturbare în timpul perioadelor de vârf. Acest lucru le permite agenților să se concentreze asupra cazurilor complexe – nu răspunsurilor repetitive – și ajută clienții să rezolve problemele, indiferent de ora sau zi.

Majoritatea chatbot-urilor încearcă să imite interacțiunile umane, frustrând clienții atunci când apare o neînțelegere. Watson Assistant este mai mult decât un chatbot. Știe când să caute un răspuns dintr-o bază de cunoștințe, când să ceară clarificări și când să direcționeze utilizatorii către un om.

De ce Watson Asistant?
Creați cea mai bună experiență pentru clienții dumneavoastră – voce sau chat. Ajutați utilizatorul final pe mai multe canale – Web, telefon, mesagerie, text și multe altele. Watson Assistant le oferă clienților o experiență captivantă și unificata de rezolvare a problemelor:

– Clarifică atunci când nu sunteți sigur
Watson Assistant nu trage concluzii. În cazul dezambiguizării, atunci când utilizatorul are o problemă neclară care ar putea avea mai multe răspunsuri, sistemul solicită automat clarificări.

– Transferă conversația unui agent uman
Unele subiecte necesită un om. Asistentul poate face tranziția conversației, către un agent uman, fără a părăsi experiența de chat. În cazul în care clientul dumneavoastră se află într-o coadă lungă, poate continua să-și rezolve problema cu asistentul în așteptare.

– Multitasker
În cazul digresiunilor, atunci când un utilizator schimbă subiectul într-un chat, sistemul va părăsi automat subiectul principal, va aborda noul subiect, apoi va reveni, fără probleme, la subiectul inițial.

Oferiți experiența pe care o așteaptă clienții
Oferiți răspunsuri rapide și consecvente, pe orice canal, folosind aceeași tehnologie de bază pentru interacțiuni bazate pe voce și text – nu sisteme multiple. Mențineți interacțiunile intuitive și repetabile, folosind caracteristici și funcționalități consistente, pentru a ajuta clienții să rezolve problemele rapid și eficient.

Rapid de implementat
Petreceți mai puțin timp în dezvoltare și mai mult timp concentrat asupra clienților dumneavoastră, utilizând interfața noastră intuitivă, din punct de vedere al utilizatorului, bazată pe ani de expertiză AI și servicii pentru clienți. Configurează canale și transferuri ale agentului uman pentru platformele de asistență clienți și infrastructura de telefonie existentă cu ușurință – toate fără a fi nevoie de expertiză tehnică.

Reduceți rezoluțiile de risc și viteză
Automatizați răspunsurile la întrebările clienților cu o viteză și o precizie mai mari, folosind înțelegerea limbajului natural (NLU) – lider în industrie. Scalați-vă serviciile pentru clienți, prin tratarea problemelor comune și formarea continuă a asistentului, pentru a înțelege nevoile clienților.

Conectați clienții, la informațiile potrivite
Oferiți răspunsuri mai relevante conectând Watson Assistant la serviciul pentru clienți și alte aplicații care dețin date valoroase. Răspundeți clienților de pe canalul lor de alegere, de la chatul vocal, la Web, până la canalele de mesagerie.

Asigurați securitatea, reziliența și confidențialitatea datelor
Mențineți dreptul de proprietate asupra datelor dumneavoastră, într-un mediu sigur, fie în cloud, fie în local. Rulați asistentul pe orice furnizor de cloud, acum sau în viitor – indiferent dacă este vorba despre IBM, Amazon, Google sau Microsoft.

Aveți canale, aplicații și conținut deja implementate. Profitați la maxim. Cu Watson Assistant, totul este mai ușor.

– Integrări digitale
Conectați-vă la platformele de servicii pentru clienți pe care le utilizați în fiecare zi.

– Integrări voce
Conectați-vă la platformele de call center pe care le utilizați în fiecare zi.

Obțineți rezultate cu Watson Assistant
– Rata de precizie de 95%
Asistentul AI Bradesco răspunde la 283.000 de întrebări pe lună, pentru 62 de produse, doar 5% dintre apeluri necesită asistență suplimentară.

– Scădere cu 99% a timpilor de răspuns
Autodesk și-a îmbunătățit timpul de răspuns al clienților, de la 1,5 zile, la 5,4 minute, cu un asistent AI 24x7x365.

– 1.000+ răspunsuri
Royal Bank of Scotland și-a instruit asistentul AI pe 1.000 de răspunsuri, la peste 200 de întrebări, ajutând clienții să găsească răspunsuri rapid și fără intervenție umană.

Aveți nevoie de IBM WATSON ASSISTANT?

Contacți-ne acum pentru o ofertă personalizată.

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com

    Cart