Nagios Incident Manager reprezinta o unealta puternica pentru gestionarea incidentelor care pot aparea in infrastructura IT si, de asemenea, ajuta la rezolvarea mult mai rapida a problemelor.
Nagios Incident Manager este o aplicatie de nivel enterprise pentru gestionarea incidentelor si furnizarea de unelte pentru rezolvarea rapida a acestora de catre personalul IT. Aceasta aplicatie bazata pe Web furnizeaza securitate, mobilitate, integrare cu aplicatii de provenienta tertiara, precum si unelte pentru colaborare.
Beneficii:
Simplu de Folosit – Interfata bazata pe Web le permite administratorilor sa trimita tichetele cu probleme primite, catre diversi utilizatori si alte echipe. Echipele si indivizii pot sa isi gestioneze singuri propriile tichete, bazandu-se pe prioritate si stare.
Integrare Simplificata – Se integreaza usor cu alte solutii Nagios, dar si cu solutii de provenienta tertiara, prin folosirea API-urilor Web.
Multi-Tenancy – Gestioneaza echipe multiple de utilizatori si pastreaza tichetele compartimentate, in functie de utilizator, echipa sau tipul de incident.
Statistici – Urmareste statisticile incidentelor, timpul pana la gasirea solutiei si timpul de raspuns de la inceperea incidentului.
API-uri Accesibile – API-uri bazate pe Web flexibile, care permit uneltelor de provenienta tertiara sa foloseasca automatizarea, gestionare de tichete si actiuni customizate pentru actualizarea tichetelor.
Facilitati:
Dashboard Intuitiv – Dashboard-ul furnizeaza utilizatorilor o imagine completa asupra incidentelor si activitatii recente, pentru a obtine informatii despre problemele recente.
Raportarea Avansata – Incident Manager furnizeaza rapid informatii despre timpul care a trecut pana la rezolvarea problemei, folosind functia Mean Time To Resolution(MTTR) si cat de rapida a fost interventia de la depistarea problemei, pentru a masura eficienta echipei de suport.
Integrare cu Aplicatiile de Provenienta Tertiara – Incident Manager poate fi integrat cu aplicatii de provenienta tertiara, pentru a furniza acces rapid la informatii despre incidentele din retea. Acest fapt ii permite Incident Managerului sa reduca impactul implementarii aplicatiilor de provenienta tertiara, in infrastructura organizatiei.
Ferestre pentru sortari specializate – Ofera utilizatorilor capacitatea de a sorta si organiza rapid incidentele, pentru a avea o intelegere mai buna asupra situatiei si pentru a vedea daca incidentele sunt rezolvate intr-un mod eficient.
Arhitectura De Performanta Inalta – Nagios Incident Manager este construit pentru viteza si performanta. Design-ul sau usor furnizeaza toate uneltele necesare pentru a gestiona incidentele din retea, fara a fi nevoie de multe componente care consuma multe resurse.
Integrarea Usoara cu Nagios XI – Se integreaza usor cu Nagios XI, pentru a crea, in mod automat, alerte si tichete, cand sunt detectate probleme in Nagios XI.
API Extensibile – Nagios Incident Manager permite administratorilor sa aiba acces la API-uri backend pentru customizare, folosind programe si aplicatii de provenienta tertiara sau construite de organizatie. Incident Manager se potriveste tuturor cerintelor si specificatiilor mediului organizatiei.
Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.
63739 street lorem ipsum City, Country
+12 (0) 345 678 9
info@company.com