Cloud Identity and Access Management
Lumea s-a schimbat mult în ultimii ani, nu numai în ceea ce privește modul în care se desfășoară afacerile, ci și în ceea ce privește modul în care produsele și serviciile sunt consumate de toată lumea. O mulțime de informații critice sunt stocate în mediul cloud. Deși furnizorii de servicii cloud asigură respectarea cerințelor, cum este mediul în compania dvs.?
Acești furnizori de cloud pot asigura conformitatea infrastructurii și mediului dvs., dar respectarea cerințelor de securitate și reducere a riscurilor rămâne, în continuare, responsabilitatea clientului. Este posibil ca lipsa asigurării și a diligenței să nu fie rău intenționate, dar, atunci când se întâmplă ceva cu datele stocate, afacerea este în pericol.
senhasegura vă poate ajuta compania să controleze riscurile din cloud, prin:
– Integrarea și implementarea completă a două straturi de securitate pentru conturi privilegiate: atât pentru furnizorul de servicii, cât și pentru clienți;
– Consolidarea accesului administrativ la mașinile virtuale;
– Încorporarea senhasegura în instrumentele de automatizare a sarcinilor, pentru asigurarea transparentă a conturilor noi prin API;
– Resetarea sistematică a parolelor standard, ca parte a procesului de aprovizionare;
– Atribuirea responsabilității individuale pentru toate activitățile privilegiate ale utilizatorilor;
– Izolarea, monitorizarea și înregistrarea tuturor sesiunilor;
– Înlocuirea acreditărilor de aplicație, criptate și vizibile, cu acreditări rotative, pentru securitate sporită.
Certificate Management
Ce reprezintă
Gestionarea centralizată a ciclului de viață al certificatelor digitale în cadrul organizației, de la descoperire prin scanare automată pe site-uri Web, directoare și servere Web, până la reînnoirea automată a certificatului, prin intermediul autorităților de certificare externe sau interne.
Beneficii
Gestionarea centralizată a certificatelor digitale, permițând o vizualizare completă și centralizată a tuturor certificatelor și a stării acestora;
Reducerea timpilor de nefuncționare din cauza expirării certificatelor sau a erorilor umane în procesul de publicare;
Automatizarea managementului ciclului de viață al certificatelor, precum și validări prin API-uri complete;
Nivel sporit de securitate al aplicațiilor cu certificate securizate, respectând cerințele și politicile de securitate ale organizației.
Cum funcționează
Crearea, gestionarea și protecția certificatelor digitale SSL, pe infrastructura senhasegura.
Caracteristici
– Descoperirea certificatelor în rețea, într-un mod automat și recurent. Certificatele găsite în timpul procesului Scan Discovery sunt citite și evaluate, permițând vizualizarea grafică a oricărei situații de risc;
– Utilizarea organizațiilor preînregistrate, reducând erorile la crearea certificatelor;
– Control complet asupra datelor de valabilitate ale certificatelor gestionate, prin trimiterea automată de alerte, în perioade configurabile, pentru anumite echipe;
– Controlul ciclului de viață al certificatelor digitale, cu reînnoirea automată și publicarea automată a certificatelor. Este posibil să configurați, automat, reînnoirea periodică, prevenind lipsa datelor de expirare;
– Afișarea grafică a stării tuturor certificatelor, permițând identificarea, de exemplu, a celor care utilizează criptarea, pentru nerespectarea politicilor de securitate ale organizației;
Caracteristici tehnice
– Integrarea cu principalele autorități de certificare a pieței, pentru a semna certificate în cadrul soluției, inclusiv a celor autosemnate.
Local User Provisioning
Ce reprezintă
Furnizarea și revocarea accesului de utilizator local privilegiat, pe platformele Windows, Linux și Unix, permițând gestionarea centralizată și automată a dispozitivelor care nu sunt integrate cu serviciile de director.
Beneficii
Câștig operațional în procesul de creare și revocare a acceselor utilizatorilor locali;
Revocarea garantată a tuturor acceselor utilizatorilor deconectate pe dispozitivele care nu sunt gestionate de serviciile de director (AD / ALDAP);
Livrarea sigură a parolei, cu e-mail trimis direct utilizatorului furnizat.
Cum funcționează
Provizionarea funcționează fără a fi nevoie să instalați un agent pe dispozitivul-țintă. În momentul aprovizionării, puteți defini tipul de acreditare creat, puteți înregistra o casă nouă, puteți selecta shell-ul care va fi utilizat și puteți trimite solicitantului un mesaj de succes sau eșec.
Caracteristici
– Furnizarea unui utilizator, pe mai multe servere, sau mai mulți utilizatori, pe același server;
– Trimiterea unei noi parole, direct persoanei responsabile de autentificare, prin e-mail;
– Blocarea automată a tuturor autentificărilor, pentru un anumit utilizator, la terminare;
– Înregistrarea comentariilor în fișierul de parolă al dispozitivului-țintă, care conține numele de utilizator al operatorului instrumentului și cererea de service;
– Pentru shell-ul dispozitivului, un shell poate fi ales dintre cele instalate pe dispozitiv, în momentul aprovizionării utilizatorului. Prin urmare, un shell inexistent nu poate fi selectat, prevenind erorile de execuție a procesului.
Caracteristici tehnice
Provizionarea utilizatorilor pe următoarele platforme:
– Principalele distribuții Linux;
– Unix;
– Windows;
– AIX;
– HP-UX;
– Tru64.
Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.
63739 street lorem ipsum City, Country
+12 (0) 345 678 9
info@company.com